Wie is de Mol? Tweets van de Mol

Ook dit jaar is de mol weer op Twitter actief. Net als de vorige twee seizoenen wordt er op IkBenDeMol getweet door de mol, of iemand van de Avro redactie natuurlijk. Bij deze een overzicht van alle relevante tweets van dit seizoen, met de mogelijke oplossingen natuurlijk.

 26 januari

Wie ben ik? Phileines vriendin, sammy, zuster, sommetje, ome joop, amsterdam of een letterkeer? #widm

25 januari

Wat denk je dat ik ga stemmen morgen? Rood? Groen? Of moet ik me onthouden van een keuze? #widm

23 januari

2821210014362222347123643583. Wie zien het goed? #widm

Deze tweet sloeg op de toenmalige tussenstand van verdenkingen op wieisdemol.nl, verder waarschijnlijk geen echte aanwijzing.

22 januari

Donderdag wordt een nieuw hoofdstuk aan de Koude Oorlog toegevoegd. #widm

Koude Oorlog? Het is natuurlijk koud in Ijsland, maar oorlog? Frits heeft wel in het leger gezeten toch?

19 januari

Krijg ik dan toch eindelijk een joker? Wil ik die wel? Vanavond 20:30 uur

Kijk hier voor het overzicht wie in deze aflevering jokers pakte en wat ze er mee deden.

18 januari

Mollen? Kinderspel! http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim-pam-pet

Kijk hier om te zien wat er gebeurd is tijdens de pim-pam-pet opdracht

12 januari

Rookgordijnen. Het zullen niet de eerste zijn dit jaar. #widm

Is er gemold tijdens de oranje rookopdracht?

12 januari

Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet. #widm

Gaat dit over de getallen 4263? 42, 63, 84, 105, 126, 147, 168, 189, 210, etc

5 januari

Temperatuur: -10. Kandidaten: 9. Mol: 1. Klok: -1. Ik heb er zin in. Jullie? Ned. 1, 20:30 uur. #widm

Tags:, , , , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

