The Next MC – Rappers wanted voor talentenjacht

In de BNN-Nieuwsbrief van vandaag staat een oproep voor een nieuwe talentenjacht met Rotjoch. We dachten, laten we die even met je delen:

Sinds ik met 101Barz ben begonnen word ik doodgegooid met berichten van mensen die zeggen dat ze kunnen rappen. Nu is het tijd om te laten zien of je echte skills hebt, want ik ben op zoek naar “The Next MC”.

Samen met een vakkundige jury ga ik op zoek naar het nieuwe rap talent van Nederland. Dit is jouw kans om the shinen, dit is jouw kans op de titel: The Next MC!

De winnaar wordt ook écht the next MC want je wordt gelanceerd door middel van deze prijzen:

– Studiotijd voor 2 tracks met mij als engineer

– Een Professionele videoclip gemaakt door 101.TV

– Studiosessie in de 101Barz Studio

– Een fotoshoot en Homegrown item bij Statemagazine

– En we gaan samen een nummer opnemen die ook echt uitgebracht wordt

Meld je nu aan voor: “The Next MC”

Hopelijk pakken ze dit een beetje professioneel aan, dan kan het nog best iets worden op tv.

Laat het ons ook even weten als je je aanmeldt! (reageer hieronder bijv.)

Tags: , , , , , , ,

4 reacties op “The Next MC – Rappers wanted voor talentenjacht”

  1. quincy 18 januari 2012 bij 16:52 #

    ik heb me aangemeld , maar heb nog geen mail terug gehad dus😦

  2. Benjamin 9 februari 2012 bij 15:41 #

    Nope ik hoor ook niks?

  3. kijkbuisgeneratie 9 februari 2012 bij 18:51 #

    Tweet van 101Barz vandaag;
    “Alle kandidaten voor #TheNextMC zijn gemaild! Als je geen bericht hebt gehad ben je niet door naar de 1e ronde!”

  4. DopeBoy 24 maart 2012 bij 21:57 #

    was dope vanavond. weinig goede rappers maar dat komt nog wel goed. eentje heeft de stem van zwart licht aardig sick.

Geef een reactie

